tiistai 9. huhtikuuta 2013

PÖYTÄ?

Joo. Joskus minäkin omistin pöydän. Asuin sillon tosin porukoilla, mut mulla oli jopa kaksi pöytää! Nyt kun kuvia etsin, niin selvisi, että mulla on tosiaan kunnon pöytä viimeks ollut sillon 2008! Lahdessa asuessa siellä tosin oli asuntolan puolesta sellanen epämääräinen """kirjoituspöytä""", mutta muistan sielläkin maanneeni lattialla tai sängyssä läppärin kanssa.



Ihan tarkkaan en kyllä muista, että olisin silloin porukoilla asuessa tosin käyttänyt pöytää ihan älyttömästi. Yleensä ne oli romun peitossa, ja mitään läksyjä en kyllä koskaan tehnyt pöydän ääressä. Mulla oli ah niin ihana pöytäkone, ja varsinkin pelatessa se oli kyllä paras vaihtoehto. Ihan silleen pelkästään pelien kannalta ajateltuna, mutta myös peliasennon kannalta. Silloin siis tuli röhnötettyä pöydän ääressä.

Tossa edellisessä huoneessani mulla oli jostain kumman syystä ikävä pöytää. Mietin, että se ois kätevä, ja et haluisin istua tietokoneella mielummin pöydän ääressä. Mietin sillon, että mistä sellanen fiilis oikein johtui, mut en kyllä keksinyt. Ehkä se oli se, kun tuo viereinen huone ei oikein muutenkaan tuntunut omalta. 

MUTTA! Nyt puhaltaa uudet (tai vanhat?) paremmat tuulet, ja meininki on tässä uudessa huoneessa vaihtunut normaaliksi.


Tosiaan tuli vaihdettua huoneesta toiseen tässä kämpässä, johon muutin lokakuun alussa. Eli kyllä, sama kämppä, mutta eri huone. Jostain syystä viihdyn tässä huoneessa huomattavasti paremmin. Ehkä se johtuu siitä, että täällä on paljon lattiatilaa (vaikka pienempi huone) ja ylipäätään oon saanut tän nyt reilussa viikossa ihan itseni näköiseksi. Edellisen huoneen kanssa se sisustaminen (seinien koristelu yms.) tökki jostain syystä ihan järjettömästi. Ei vaan onnistunut, ei inspannut ja huoneessa oli vieras olo. 

Täällä oon kotonani. Ilman sitä pöytää.

Ei kommentteja: