perjantai 20. huhtikuuta 2012

yöllisiä energiapuuskia

Keskellä yötä saan tosi usein epämääräisiä energiapuuskia. Nyt mä tiskaan nyt mä siivoan vaatekaapin nyt mä järjestän hyllyt uusiksi nyt mä etsin sen ja teen tuon ja luonnostelen nuo ja kirjoitan blogiin ja sähköpostia ja ja ja

Mikähän siinä on, että nämä oireet vielä tuntuu pahenevan sillon, kun kämppis on mennyt jo nukkumaan? Hyvä siinä sitten sen nukkua jos mä alan ähistä ja puhista ympäri kämppää ja tehdä nyt kaikki ne miljoona asiaa, jotka on tekemättä ja jotka nyt sillä hetkellä tuntuu maailman tärkeimmiltä.

Mä aion nyt hillitä itseni. En ala riehua, enkä tehdä mitään hyödyllistä, mutta kovaäänistä. En nyt kyllä tosin tiedä, olisiko yksikään niistä asioista, joita kohtaan minulla nyt on inspiraatio, missään määrin hyödyllisiä. Keskityn nyt johonkin sellaiseen, joka ei aiheuta nukkuvalle sydänkohtausta. Kaivan sen luonnoslehtiön esille, kirjoitan siihen blogiin jotain epämääräistä, tarkistan huomisen työkamat ja koulukamat, piirtelen kesäkalenteria EEEEIIIiiIIII PAKKOPAKKOPAKKO saada teetä!

Teen ristiretken kohti keittiötä ja mustikkateetä, ei siitä järjetöntä meteliä tule eihän?


Yks lukija toivoi enemmän kuvia. No siinä sulle kuva kun olin menossa töihin. Olin hyvin luovalla tuulella ja muokkasinkin sitä vielä. Saatana!

Tämän päivän havaintoja oli mm. että appelsiini-vadelma mehutiiviste maistuu todella kummalliselta. Kissasta lähtee iha hulluna karvaa ja joka paikka onkin sitten kissankarvoissa. Vaatekaapit kannattaisi ihan oikeesti pitää siistinä, ettei vaatteiden etsimiseen menisi aina se 30min. Ulkona on kuin onkin vielä aika viileetä, vaikka kevätaurinko lämmittääkin ihanasti päivisin. Totesin, että blogi tarvitsee vähän uudistusta ja haaveilin myös erilaisista hiustyyleistä. 

Tämän yön energiapuuska laantui tähän tietokoneen viereen teen ja musiikin säestämänä. Viime yönä se pysähtyi läheisen mäen päälle tähtiä tuijottaessa. No, tiskaan huomenna ennen töihin lähtöä.

Ei kommentteja: