maanantai 17. syyskuuta 2018

KH 1: 20 random faktaa itsestäsi

Noniin, tällaset listat on aina vähän jotenkin äh tylsiä. Muuuuuutta ehkäpä tässä tilanteessa ihan jees ajatellen et en tosiaa oo tänne mitään itsestäni enkä mistään muusta hölissyt pitkään aikaan. Here we go.

1. Mulla on vähitellen kehittymässä aika paha isoäidinneliöistä johtuva psykoosi. Joudun tekemään niitä 450-500 yhtä näyttöä varten, joten vähän meinaa homma välillä rakoilla. Tuossa tuo virkkuukoukku nytkin mua tuijottaa vasemmalla puolella ku niitä varmaan pitäis tehä eikä lässyttää tänne. (Jos tää mun uudelleen löytynyt blogi-innostus onkin vaan isoäidinneliöiden välttelyä...)
2. Tykkään tuulesta. Useimmiten jopa silloinkin vaikka sen lisäks olis kylmä ja märkää. Viihtyminen on varusteista kiinni.
3. Kellot on ihania. Ja kalenterit myös.
4. Mun huone on täynnä kirjoja, käsityökamppeita, koriste-esineitä ja vaatteita.
5. Oon melkonen harakka. As in keräilen kaikkea jännää mitä löydän sieltä sun täältä ja kannan mukanani kotiin. (Niinkö esim. hauskoja tyyppejä baareista.) Ainoo ero on vaan siinä et en tykkää kiiltävistä asioista. Glitter mm. on yks oksettavimmista asioista joita tiiän.
6. Bussissa istuminen on ihan yks parhaita juttuja mitä tiedän. Henkilöautokin on tosi jees jos kuski on hyvä.
7. En osaa juoda tarpeeks vettä.
8. Meidän kesämökki myytiin yli 2v sitten, mut se on alkanu kolahtaa vasta tänä vuonna. Tiiä sitten missä in denial -tilassa sitä on oikee aluks pyöriny.
9. Rakastuttaa.
10. Mun elämä ois niiiiiiiiin paljon helpompaa, jos mulla olis teleportti.
11. En haluais osata lentää. Sen sijaan neljällä jalalla sujuvasti liikkuminen ois siistiä. Ja silleen etten kuitenkaa näyttäis konttaavalta ihmiseltä. Esim. Tarzanilta.
12. Harmittaa ettei tällä hetkellä ole porukkaa jonka kanssa soitella (soittimilla duhhh).
13. Harmittaa ettei sellaiseen oikeestaan tällä hetkellä olisi edes aikaakaan.
14. Oon ihan käsittämättömän paska arvioimaan pituuksia silmämääräisesti. Ja vielä huonompi painoa ihan vaan käsilläni.
15. Oon viimeisen vuoden ollut about päivittäin leikkaamassa takut pois, mutta nyt kun muutama viikko sitten lyhensin niitä urakalla, se fiilis on ainakin hetkeks helpottanut.
16. Haluan päästä tästä kankaanpäätouhusta eroon, jotta mun arkijutut vois olla vaan yhdellä paikkakunnalla. No, tän vuoden loppuun mennessä pitäis olla hommat valmiina. Paperin saan käteen todennäköisesti vasta ens vuoden puolella, kun kaikkia näyttöjä ei varmaan ehditä arvioimaan tän vuoden puolella.
17. Avokadon maku aiheuttaa mulle edelleenkin aika pahoja puistatuksia.
18. En oo tilannut paperikuvia vuoden 2010 alun jälkeen. Ois korkee aika.
19. Olis ihan superihanaa jos mulla mahtuis päiväohjelmaan aina päikkärit jossain vaiheessa päivää.
20. Oon loppujen lopuksi ihan järjettömän tyytyväinen omaan elämääni. Jooooo en jaksais oottaa et koulu loppuu ja jooooooo on vähä ongelmia kämpillä kun yksi kämppiksistä haisee bioroskikselta ja jooooooo välillä on vähän tunteet solmussa, mut silti. Kyllä sitä edelleenkin vaan kelpaa olla elossa.

Ei kommentteja: