tiistai 3. huhtikuuta 2012

alkuvuoden kuvasaldoa

...ja yksittäisiä mahtavia hetkiä
RUKin kurssijuhla. Töissä ne nauro päänsä irti ku kuulin et oon menossa.

Vein kettusiskon ekaa kertaa Café Tin Tin Tangoon!

serkkupoika täytti 3v. tässä toinen mun sydämen varastaneista pikkumiehistä

irish coffee avec juste

tupareiden päätteeksi luistelin oksennuksessa. meniköhän sen kämpän fēngshuǐ siinä vaiheessa pilalle?


naistenpäivänkahvi!

paras salaatti ikinä. kyllä.

oma colli

en vieläkään osaa pakata

mutta kevät tuli silti

elinvoimaa keräämässä jaanan kanssa mustassa kissassa

hurmaavin pikkusisko ikinä
Tässä jotain hetkiä, joista olisin varmaan kirjoittanut blogiin, jos olisi kämpillä ollut netti. No joo, tiedän kyllä, että olisin voinu kirjoittaa tekstin valmiiksi ja siirtää sen tänne vaikka töissä, mutta eipä huvittanut. Nyt joudutte tyytymään kuviin, ja toivomaan, ettei mitään maailman murheita ratkaisevaa asiaa jää pois tiedostanne.

Päästiin tänään muuttamaan uuteen kämppään, ei meillä omaa nettiä täällä vielä ole, mutta joku naapuri on onneksi sen verran typerä, että hänen verkkoaan voi käyttää hyväksi. Huomenna pitäis mennä siivoamaan vielä edellistä kämppää, ja sitten vois jättää avaimen pöydälle hyvin mielin. Ja töissä pitäisi käydä. Ihan varmasti mielenkiintoista tulee siitäkin, kun pomo ja osa työkavereista on tällä hetkellä pidätettyinä brysselissä. (Kiinnostaako?)Thanks, kaikki hommat mulle vaan.

Kuitenkin kevät on mulle nyt virallisesti alkanut. Okei, lunta tuli viimeyönä Helsinkiin 15cm, mutta mua ei tää takatalvi kiinnosta. Pitkästä aikaa saan hengittää rauhassa, koska mulla on nyt se paikka jonne voin tulla rauhottumaan, sillon kun sitä tarvitsen. (Hengittämisestä puheenollen, siitepölyä odotellessa<3)

2 kommenttia:

elisa kirjoitti...

Nauroin tolle pakkaamiselle :D Ihania kuvia.

marrasaurinko kirjoitti...

kiitän! ja mun pakkaaminen on ehkä naurettavinta seurattavaa ikinä, mut selvisin siitäki............taas kerran :D