maanantai 5. joulukuuta 2011

massapaskaa

Eräs asia muuttaa mut raivohulluksi. Se, jos mun pitämistä asioista tulee massaa. Viime kesän ja syksyn aikana varsinkin nämä asiat ovat pistäneet tämän tytön kiehumaan enemmän ja vähemmän pinnan alla. Useammin kiljumaan kovaa ja korkealta.

Ollaan sitä nyt niin saatanan hippejä kaikki ja pukeudutaan sillä tavalla. Raivostuttaa kun haaremihousuja näkee ihan saatanan monella vastaantulijalla. Voi vitun helvetin saatana. Äh. Menee niin hermot, ettei tee mieli itse ees pistää omia hippivaatteita päälle, kun sulautuu sitten massaan. Minä kuitenkin kuljin haaremihousuissa jo 6 vuotta sitten. Saatana. Vaatekaapille ja punkkarivaatteet esille siis, hii-o-hoi.

Sama koskee musiikkia. Dubsteppiä Britney Spearsin biiseissä? Dubsteppiä YleX:ltä? Ei mitä helvettiä. MIKSI? Miksi dubstepkin piti minulta pilata? Tää musiikkilaji ei kuulu radiosoittoon, eikä seduloihin kaikkien teinien tanssittavaksi. Ja Skrillex argh, onhan se hyvää joo, itsekin kuuntelen, mut kaikki muu sit onkin yhtäkkiä paskaa ”koska Skrillex”. Ja Skrillex on dubsteppiä? Oh my lord.

En oo tottunut siihen, että mun lempiasiat on massaa. Rairairairairairaivostuttaa. MUN JUTTU! Palatkaa pliis kuuntelemaan Anna Puuta ja vetämään tiukat kalsarit ja toppi päälle. Mietittiin kettusiskon kanssa, että kuinka pitkään just jotkut valkoiset legginssit ja muut nämä ällötykset on pysyneet katukuvassa, vaikkei ne enää olekaan muotia. Vittu jos haaremihousut ei koe inflaatiota, ja ensi kesänäkin kaikki maailman wnb hipinnäköiset idiootit pukeutuu niihin. Ääääääääää!

Ehkä tää on osa jotain mun pyhää vihaa muotia ja mainstreamia ja kaikkea kohtaan josta on tullut massaa. Mä ehkä naurettavan paljon uskon erilaisuuteen ja siihen, että siitä pitää olla ylpeä. Hippa the individualismin ikuinen puolustaja. Sinänsä individualismi on ehkä väärä sanavalinta, en tykkää siitä miten se usein liitetään itsekkyyteen ja itsekeskeisyyteen negatiivisessa mielessä. Mulle se kuitenkin tarjoittaa vaan sitä, että jokainen olisi oma itsensä, ja ylpeä siitä. Tekisi mitä haluaisi, pukeutuisi miten haluaisi ja olisi mitä mieltä haluaa.

Sellaiset ihmiset, jotka täyttävät nämä vaatimukset, kiinnostavat minua. Jos et osaa olla oma itsesi, et osaa perustella mielipiteitäsi etkä osaa pitää päätäsi missään, olet minulle kuollut kala. Myötävirtaan hiphei.


Ei kommentteja: