tiistai 18. syyskuuta 2012

espoo ciné

Tässä kuvia mun Espoo Cinéilystä, kuvauskiitos Niilalle myös!
Nämä leffafestarit päättää aina mun kesän. Iik.
Mut elämä jatkuu, syksy tulee<3
Postaan tän nyt, enkä piilota tonne elokuulle, koska en jaksa muuttaa postauksen aikataulutusta ku meil on kaverin kans juttu kesken ja siinä (muka) kestää.


soitin musiikkia cinételtas! mua kehuttii hihiii imogen heap ah JA MENIN KATTOO TON LEFFAN VAAN TISSIEN TAKIA HÄHÄÄ. oli pelottava ja ahdistava, vaikka siinä oli tissit o.O



hassuja ihania ihmisiä

pöljät !

maahiset !

tjooooo, random puistoilta, ihana puistoilta cinén jälkee. <3.

tajusin et kesä loppuu (tai söin liikaa)

hell leffan porukkaa, ah. 

mua ujostutti kun olin vähä fanityttö.

PS. kannattaa kurkata kesä-elokuujutut uusiks, sinne on viimeisen parin viikon aikana ilmestyny kaikki mahdollinen kesältä, jonka tänne aion laittaa ^^ hihii

Ei kommentteja: