torstai 18. syyskuuta 2014

Päivä 15 - Unelmani

No siis mulla ei todellakaan ole aikomuksena listata tähän nyt mitään konkreettista, jotkut niistä asioista on ehkä jopa sen verran arkoja, etten laita niitä tänne esille. Tää unelma, jonka aion tänne nyt kirjoittaa, ei ole kovin ihmeellinen. Ei kovin persoonallinen eikä yksityiskohtainen. Se on kuitenkin mun unelmani. Ja jos se toteutuu, sen lisäksi, että elin onnellisen elämän, voin kuollakin onnellisena. Kaiken lisäks tää ilta on menny snakebiten kanssa hiristessä ja huomenna alkavien R&A duunien valmisteluissa, joten motivaatiota tän tekstin kirjoittamiseen ei oo mitenkään ihan hirveesti. (Ja joo, voi olla et seuraavan 10 päivää postaan vähä kummallisesti näitä tekstejä tänne, mut katotaan miten käy.)

Mun unelmani on löytää oma tieni, jonka sivuille voin aina poiketa tutkimaan kaikenlaista jännää. Mä en halua elää tunnelissa, vaikka sen päässä näkyisikin valoa. Parempi olla vähän kujalla kuin tunnelissa eiku Haluan tutkia ja etsiä ja löytää ja hävittää ja eksyä ja kadota ja löytyä uudestaan. Unelmani on, että saisin elää niin vapaana kuin itse haluan. Niin ettei mikään sitoisi minua maahan, ellen itse niin halua. Unelmani on löytää uskomattomia rakkaita hurmaavia mieltä kutkuttavia minut haastavia sielukkaita kanssamatkustajia joiden kanssa jatkaa matkaa tai taivaltaa vain pieni osa siitä. Haluan löytää itseni oudoista paikoista ja tilanteista, sekä hakeutua tuttuun ja turvalliseen. 

Unelmani on elää mahdollisimman mielenkiintoinen, nautinnollinen, tuottelias, aistikas, merkityksellinen ja kaunis elämä. 

Unelmani on, ettei minun tarvitse kuolinvuoteellani miettiä, että ”voi kun…”

Ei kommentteja: